مرکز خرید مال تپه پارک استانبول

مرکز خرید مال تپه پارک (Maltepe Park Shopping Center) یکی از مراکز خرید استانبول است که در منطقه مال تپه استانبول قرار دارد.

مرکز خرید مال تپه پارک استانبول از طریق سوپر مارکت های زنجیره‌های “CarrefourSA” و شرکت “ECE” ترکیه رشد پیدا کرد.

شهر استانبول منطقه‌ای است که دریچه‌ای از پیشرفت‌های بسیار سریع در نزدیکی آسیا محسوب می‌شود و از طریق مال تپه پارک که در زمینی به وسعت ۷۵۰۰۰ متر مربع در این شهر بنا شده در فضایی برابر ۴۴۰۰۰ متر مربع به گسترش خورده فروشان کمک می‌کند و در حدود ۴ میلیون نفر به آن دسترسی دارند.

مرکز خرید مال تپه پارک استانبول که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده بود، بعد از یک بازسازی کامل و اساسی، در ۵ سپتامبر سال ۲۰۱۳ با مجموعه‌ای از مارک‌ها و برندهای معروف ترک و بین‌المللی، در سه طبقه با ۲۵۰ فروشگاه آغاز به کار کرد؛ این مرکز خرید همچنین دارای ساختمانی اداری با فضای ۱۵۰۰۰ متر مربع می‌باشد.

مرکز خرید مال تپه پارک با لیستی از انواع فروشگاه های پوشاک خانم ها و آقایان، جواهرات، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی و … می باشد که در هر بخش به برندهای سرشناس و نام آور زینت یافته است.از مشهورترین برندها می توان به حضور اپل، ویکتوریا سیکرت، سواروسکی و … اشاره کرد.

مرکز خرید مال تپه پارک | Maltepe Park Shopping Center

همچنین خوب است بدانید این مرکز خرید به پارکینگی با گنجایش ۲۹۰۰ جای پارک و همچنین سینمای بزرگی به نام سینماماکسیموم اشاره کرد.

مرکز خرید مال تپه پارک | Maltepe Park Shopping Center

یکی از بهترین بخش‌های مورد بازدید مسافران تزئینات زیبای سال نو در مرکز خرید مال تپه پارک استانبول است؛ اگر برای تعطیلات سال نو میلادی به ترکیه و تور استانبول سفر کردید، هم می‌توانید از این نمای زیبا لذت و هم از فستیوال خرید و حراج مناسب این فصل نهایت استفاده را ببرید.

ساعات کاراین مرکز خرید از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید مال تپه پارک استانبول

اگر محل اقامت و مبدأ شما را میدان تکسیم در نظر بگیریم، یکی بهترین و سریع‌ترین مسیرهایی که شما را به مرکز خرید مال تپه پارک استانبول می‌رساند از طریق مترو تقسیم است.
شما می‌توانید در ایستگاه تکسیم سوار مترو شوید و در ایستگاه “لونت” توقف کنید؛ بعد از خروج از مترو به ایستگاه اتوبوس رفته و به سمت ایستگاه “گول سویو” سوار اتوبوس شوید و بعد از پیاده شدن در این ایستگاه و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به مرکز خرید مال تپه پارک استانبول خواهید رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید مال تپه

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =