مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید استانبول است که در محله آتا شهیر و بخش آسیایی این شهر زیبا قرار دارد. این مرکز خرید بسیار مشهور بوده و می‌توان در آن محصولات متنوعی به خصوص پوشاک را از برندهای مشهور خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سال سپتامبر سال ۲۰۰۸ تأسیس شده و تا به امروز از شهرت بالایی بین اهالی این شهر و توریست ها برخوردار شده است.
این مرکز خرید زیبا که در ۵ طبقه ساخته شده است در زمینی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های بارز مرکز خرید پالادیوم استانبول که همواره مورد توجه توریست‌های تور استانبول است، ظاهر زیبا و جذاب آن است که در آن از طراحی مدرن و بسیار شیک استفاده شده و گوی بزرگ شیشه‌ای که در سردر این مرکز خرید قرار دارد هنگام ورود نظر شما را جلب خواهد کرد.

مرکز خرید پالادیوم استانبول که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد، دارای برندهای مشهور ترک و بین‌المللی در یک فضای سبک زندگی منحصر به فرد است.

هزینه‌ی ساخت پالادیوم استانبول حدود ۲۳۰ میلیون دلار بود و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این شاهکار نفیس مدرن دارای ۱۹۰ مغازه است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول می‌کند.

بازدیدکنندگان می‌توانند در میان فروشگاه‌های برندهای جهانی‌ همچون گِس، مایکل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین یا در اَوتلت‌های برندهایی مانند آدیداس و گپ گشت بزنند.

پالادیوم در مقایسه با دیگر مراکز خرید استانبول، یکی از وسیع‌ترین و لوکس‌ترین تجارب خرید را ارائه می‌دهد. پالادیوم محیط خانوادگی سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از ۲۰ رستوران دارد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پالادیوم استانبول

از آنجا که مرکز خرید پالادیوم در مرکز استانبول و قسمت آسیایی آن قرار دارد، دسترسی به آن می‌تواند بسیار راحت و بدون دردسر صورت بگیرد.

برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توان از انواع وسایل نقلیه نظیر مترو، اتوبوس، تاکسی و تراموا استفاده کرد.
پیشنهاد ما برای مسافران تور استانبول این است که در میدان تکسیم سوار بر مترو در خط فوتیکلار شوید و بعد از پیاده شدن در ایستگاه کاپاتاش با کشتی مسافر بری و یا با تراموا به کادیکوی رفته و از آنجا به راحتی با تاکسی و اتوبوس به این مکان دسترسی پیدا کنید. برای پیاده شدن از اتوبوس هم می‌توانید در ایستگاه Halk caddesi که در کنار مرکز خرید قرار دارد پیاده شوید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پالادیوم

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =