نمایشگاه اینترکلین استانبول

نمایشگاه اینترکلین استانبول

نمایشگاه اینترکلین استانبول (INTERCLEAN Istanbul 2019) در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ اپریل ۲۰۱۹ (۲۱ الی ۲۳ فروردین ۹۸) در محل Istanbul Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه اینترکلین استانبول یک رویداد در مورد تجهیزات شوینده می باشد. اگر شما به عنوان یک غرفه دار یا بازدیدکننده باشید، این رویداد که ماه اپریل برگزار می شود به شما ثابت خواهد کرد که هیچ زمانی هیجان انگیزتر از این نمایشگاه برای عضو شدن در صنعت حرفه ای تمیز کردن وجود ندارد. از جمله مواردی که در این رویداد با آن برخورد خواهید داشت شامل مواد شیمیایی، شوینده ها، پودرها و از این دست موارد خواهد بود.

از سوی دیگر تجهیزات مربوط به کارواش، کنترل حشرات، تمیزکننده پنجره های بیرونی برج ها، تجهیزات خشک شویی و از این دست نیز در اینجا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه اینترکلین در سال ۲۰۱۷ به موفقیت بزرگی دست پیداکرد. با وجود اینککه دومین دوره برگزاری از این رویداد بود اما توانست بیش از ۲ هزار بازدیدکننده را به سوی خود جذب کرده که نزدیک به ۲۷ درصد از آن ها بین المللی بودند. از طرف دیگر با وجود اینکه بر روی این نمایشگاه تمرکزی ملی صورت گرفته بود بیش از ۱۰۰ برند بین المللی نیز جذب این رویداد شدند.

تاریخ برگزاری ۲۱ الی ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ – (12-10 آوریل 2019)
محل برگزاری مرکز کنگره استانبول
شرح صنعت تجهیزات شوینده
آدرس Harbiye Mahallesi, Darülbedai Caddesi No:3, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey
تلفن 00 99 373 212 90+
وب سایت iccistanbul.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =