نمایشگاه بازیافت و فناوری های زیست محیطی

نمایشگاه بازیافت و فناوری های زیست محیطی

نمایشگاه بین المللی بازیافت، فناوری های زیست محیطی استانبول از تاریخ 1 الی 4 فروردین در نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار می گردد.
نمایشگاه بین المللی بازیافت، فناوری های زیست محیطی استانبول که فرصت های محنصر به فرد را برای غرفه داران و بازدید کنندگان در سطح بین المللی ارائه می دهد، میزبان مجموعه ای از کنفرانس هایی است که در آن برنامه هایی مانند مدیریت زباله، بازیافت و محیط پایدار همراه با نمایشگاه نوآوری ها برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی بازیافت، فناوری های زیست محیطی استانبول با مشارکت محیط زیست و شهرسازی ترکیه و مدیر فناوری محیط زیست اوراسیا که توسط زمان TARSUS TURKEY/IFO برگزار می شود، آمادگی خود را برای میزبانی بخش خود را برای 15 بار متوالی از نمایشگاه بین المللی بازیافت، فناوری های زیست محیطی استانبول اعلام کرده است که در آن همه نوآوری های بخش ماشین آلات بازیافت به فناوری دفع زباله از سیستم های مرتب سازی زباله به نسل جدید نساجی محیط زیست و تبدیل آب و زباله به انرژی زیستی ،همگی به نمایش گذاشته می شود.

تاریخ برگزاری 01 الی 04 فروردین 1398 – (24-21 مارس 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت فناوری های زیست محیطی
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

EKSPOSHOES ISTANBUL 2024

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول نهمین نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول (EKSPOSHOES ISTANBUL …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =