نمایشگاه بین المللی کفش و چرم استانبول

نمایشگاه کفش و چرم استانبول(AYSAF) از تاریخ 15-12 اردیبهشت ماه 98 در مرکز نمایشگاهی cnr استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه کفش و چرم استانبول (AYSAF) یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در این زمینه است که در کشور ترکیه برگزار شده و در آن شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی شرکت می‌کنند.

AYSAF یکی از مطرح‌ترین نمایشگاه‌ها در زمینه کفش و چرم بوده فرصتی مناسب برای شرکت‌های تامین‌کننده و یا فعال در این زمینه، و همین طور فرصتی ایده‌آل برای علاقمندان است. چرا که در این نمایشگاه شرکت‌های مطرح در این زمینه می‌توانند با سایر شرکت‌های معروف دیدار داشته و با آخرین محصولات و دستاوردهای آن‌ها آشنا شوند. از طرفی نیز این فرصت برای آن‌ها وجود دارد که بتوانند با تامین‌کنندگان مواد اولیه و چرم نیز دیدار داشته و با آن‌ها طرح همکاری بریزند.

نمایشگاه AYSAF تنها مختص تولیدکنندگان کفش نبوده و تمامی شرکت‌هایی که در زنجیره تامین این محصول وجود دارند می‌توانند در آن شرکت کنند،‌ که از جمله آن‌ها می‌توان به تامین کنندگان مواد اولیه، تامین‌کنندگان قطعات و ابزار مورد نیاز، تولیدکنندگان، تجار و فروشندگان و… اشاره کرد. به همین دلیل نیز گفته می‌شود که این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای شرکت‌ها باشد تا برای خود شرکای جدید پیدا کنند.

نمایشگاه بین‌المللی AYSAF در همکاری با شرکت Pozitif Fuarcılık A.S که وابسته به هولدینگ CNR است و با همکاری انجمن سازندگان قطعات کفش ترکیه (AYSAD) برگزار می‌شود. انجمن AYSAD از سال ۱۹۸۸ نقش مهم و منحصر به فردی در توسعه و بهبود صنایع مربوط به تولید کفش در ترکیه داشته و به عنوان نماینده‌ای منحصر به فرد و متمایز از کشور ترکیه در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

تاریخ برگزاری 12 الی 15 اردیبهشت 1398 – (05-02 می 2019)
محل برگزاری مرکز نمایشگاه CNR استانبول
شرح صنعت چرم و فن آوری کفش ترکیه
آدرس Yeşilköy, CNR Expo, CNR Expo, Bakırköy/Istanbul, Turkey
تلفن ۷۴ ۷۴ ۴۶۵ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت cnrexpo.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ،خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =