پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

نمایشگاه ساختمان استانبول (ANKOMAK)

نمایشگاه ساختمان استانبول 
نمایشگاه ساختمان استانبول (ANKOMAK) از تاریخ ۲۸ خرداد الی ۰۱ تیر ۱۳۹۸ در مرکز نمایشگاهی cnr شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه ساختمان استانبول (ANKOMAK) رویدادی بسیار معتبر است که در آن شرکت های بزرگ و مشهور صنعت ساخت و ساز با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این نمایشگاه بزرگترین انجمن بین المللی در منطقه اوراسیا با حضور بیش از ١٠٠٠ برند است.

نمایشگاه ساختمان استانبول صنعت پیشرو اقتصاد ترکیه، صنعت ساخت و ساز در حال رشدی است که هر روز از طریق تحول شهری و پروژه های بزرگ پیشرفت می یابد. نمایشگاه ساختمان استانبول به عنوان قلب صنعت ساخت و ساز و ماشین آلات، مهم ترین جایگاه بین المللی حرفه ای است که طیف مختلفی از بازدید کنندگان از اوراسیا و عاملان قدرتمند این صنعت در مرکز منطقه در استانبول را به خود جذب می کند .

نمایشگاه ساختمان استانبول هر دو سال یکبار در فضایی به مساحت ٧٠.٠٠٠ متر مربع با حضور بیش از ٢٥٠ شرکت و بیش از ٢٥.٠٠٠ بازدید کننده برگزار می شود.

نمایشگاه Ankomak استانبول محصولاتی شامل انواع ماشین آلات و ابزار ساختمانی، مواد اولیه، مبلمان ساختمان، قفل و کلید، سنگ ساختمان و غیره را نمایش می دهد.

تاریخ برگزاری 28 خرداد الی 01 تیر1398 – (22 -18 ژوئن 2019)
محل برگزاری مرکز نمایشگاه CNR استانبول
شرح صنعت انواع ماشین آلات و ابزار ساختمانی
آدرس Yeşilköy, CNR Expo, CNR Expo, Bakırköy/Istanbul, Turkey
تلفن ۷۴ ۷۴ ۴۶۵ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت cnrexpo.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ،خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

EKSPOSHOES ISTANBUL 2024

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول نهمین نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول (EKSPOSHOES ISTANBUL …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =