نمایشگاه صنایع دریایی استانبول 

نمایشگاه صنایع دریایی استانبول 

نمایشگاه صنایع دریایی استانبول نمایشگاه در تاریخ ۲ الی ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۳ الی ۱۶ فروردین ۹۸) در محل Viaport Marina Tuzla در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل ۲۰۱۹ می باشد، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس صنایع دریایی بوده و فضایی است تا بزرگان صنعت کشتی سازی و شرکت های تابعه بین المللی در آن حضور پیدا کنند.

این رویداد را می توان قوی ترین مجموعه برای بازاریابی در بخش صنایع دریایی دانست. منطقه اوزلا مهمترین ناحیه کشتی سازی با بالاترین ظرفیت بوده که در بین قاره آسیا و اروپا و در جنوب استانبول قرار گرفته است.

۹۳ کارخانه کشتیرانی در منطقه توزلا واقع شده اند. در سال های گذشته بیش از ۲۵۰ شرکت کشتی سازی از ۶۲ کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته که نزدیک به ۶۰۰ برند را به خود اختصاص می داده اند. علاوه بر این بیش از ۷ هزار بازدیدکننده که اغلب آن ها را متخصصان تشکیل می داده نیز از این رویداد دیدن کرده اند.

تاریخ برگزاری 13 الی 16 فروردین 1398 – (05-02 آوریل 2019)
محل برگزاری Viaport Marina Tuzla
شرح صنعت صنایع دریایی
آدرس Cami Mh., Balıkçılar Sk. U Blok No:20 D:U/226, 34940 Tuzla
تلفن 18 18 560 216 90
وب سایت viaportmarina.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ،خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =