پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل ۴ ستاره Taksim Gonen که در قلب استانبول است و تنها 250 متر با میدان تکسیم فاصله دارد.

هتل تکسیم گونن یکی از بهترین هتل های استانبول است که در چند قدمی جاذبه های گردشگری استانبول قرار دارد.

گردشگران می توانند به محض خروج از هتل ، گالری های هنری ، سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ، کافه و بارها را در اطراف خود بیابند. این هتل از سرامیک و مرمر ساخته شده و به طرز زیبایی طراحی شده است.این هتل دارای ۱۵۷ اتاق است و تمامی اتاق های این هتل زیبا و مجلل هستند. دارای تلویزیون صفحه تخت و جکوزی می باشند.

در طراحی داخلی اتاق های هتل تکسیم گونن استانبول ، از رنگ های گرم و اثاثیه ی چوبی استفاده شده است.

بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های خیابان استقلال تنها ۴۰۰ متر با هتل تکسیم گونن فاصله دارند. کاخ دلما باهچه در ۱/۵ کیلومتری و برج گالاتا در ۲/۲ کیلومتری هتل قرار گرفته اند. فاصله ی تکسیم گونن با مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل ۲ کیلومتر است.

در این هتل بیش از یک رستوران وجود دارد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی در ان سرو می شود. رستوران واقع در پشت بام هتل دارای منظره ی زیبایی از استانبول است که شما می توانید ضمن صرف غذا از مناظر لذت ببرید.

حمام ترکی هتل تکسیم گونن استانبول ، دارای طراحی سنتی است و مراسم حمام ترکی در آن برگزار می شود. شما می توانید پس از یک روز خسته کننده در سونا و مرکز آبگرم هتل به استراحت پرداخته و با آرامش خاطر خود را به دست پرسنل حرفه ای و متخصص این مرکز بسپارید. می توانید از سلمانی موجود در این مرکز استفاده کنید.

محبوب ترین امکانات هتل عبارتند از : اینترنت بیسیم رایگان ، حمل و نقل فرودگاهی ، مرکز آبگرم و سلامتی ، پارکینگ ، اتاق های خانوادگی و استخر سرپوشید. هتل دارای سرویس نگهداری کودکان نیز می باشد.

نام هتل Taksim Gonen Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 3min-210M 
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 4min-280M
تلفن 00 22 297 212 90+
وب سایت taksimgonen.com
آدرس Kocatepe Mahallesi, Aydede Cd. No:15, 34437 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =