هتل گلدن ایج استانبول

هتل ۴ ستاره گلدن ایج که در مجاورت میدان تکسیم قرار گرفته، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سونا، حمام و خدمات ماساژ و استخری در فضای باز است که با تخت های آفتابگیری احاطه شده است.

از روی بالکن کافه هتل گلدن ایج Golden Age می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید. تریای مستقر در ایوان هتل گلدن ایج Golden Age از چشم انداز تماشایی تنگه بسفر برخوردار می باشد. رستوران LeCog با سرو انواع خوراکهای سنتی ترکی از میهمانان پذیرایی میکند.

اتاق های گلدن ایج Golden Age مدرن بوده و با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند.همه اتاق ها به تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز می باشند. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند.

رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل گلدن ایج استامبول قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند.

فاصله هتل گلدن ایج استانبول ترکیه تا Nişantaşı که منطقه اصلی تجمع لوکس ترین بازار های استانبول است فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده است و به دلیل آن که به ایستگاه مترو ی استانبول نزدیک است.

نام هتل Golden Age Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-450M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 6min-400M
تلفن 06 49 254 212 90+
وب سایت goldenagehotel.com
آدرس Kocatepe Mahallesi, Topçu Cd. No:10, 34437 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =