چهارشنبه بازار فاتیح استانبول

چهارشنبه بازار فاتیح استانبول

مثل بسیاری از بازارهای محلی استانبول، در چهارشنبه بازار فاتیح با حجم انبوهی از اجناس و خوراکی مختلف رو به رو می شوید که قیمت های بسیار پایینی دارند.

در این چهارشنبه بازار فاتیح همان طور که از یک بازار محلی می توان انتظار داشت، همه چیز از لباس و پوشاک بگیرید تا انواع پارچه بافته ها و لوازم خانه را پیدا می کنید.

همچنین مثل تمام دیگر بازارهای جذاب محلی، یک ردیف از دست فروش ها را می بینید که محصولات تازه غذایی خود را ارائه می کنند که کم تر جایی می توانید گیر بیاورید.

از مزیت های بزرگ چهارشنبه بازار فاتیح قیمت های پایین و بسیار مناسبش هستند و اگر به قصد خرید مواد خوراکی می روید، ساعات نخستین روز را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای شروع گردش در این بازار رنگارنگ، خیابان یوسف ضیاپاشاست، پس از این خیابان باقی مغازه ها را می توانید یک به یک بگردید.

نحوه دسترسی به بازار فاتیح استانبول
پیشنهاد ما برای دسترسی راحت‌تر به بازار فاتیح استانبول این است که سوار اتوبوس‌های خط خیابان آتاتورک شده و در ایستگاه وفا Vefa که در کنار چشمه تاریخی سید حسن پاشا است و یا اینکه در ایستگاه فاتیح خیابان فیضی پاشا درست در کنار مسجد فاتیح از اتوبوس پیاده شده و با پیاده روی در بافت سنتی شهر استانبول در خیابان‌های این محله به بازار فاتیح استانبول دسترسی پیدا کنید تا ضمن دسترسی به این مکان از بافت قدیمی و کوچه‌های تاریخی آن هم در تور استانبول دیدن کرده باشید.

چهارشنبه بازار فاتح تنها از ساعت 9 صبح تا 17.30 فعال خواهد بود .

نقشه و موقعیت جغرافیایی چهارشنبه بازار فاتح استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + بیست =