اپلیکیشن Moovit، راهنمای حمل و نقل عمومی، مسیریابی، نقشه مترو و اتوبوس استانبول

اپلیکیشن Moovit، راهنمای حمل و نقل عمومی، مسیریابی، نقشه مترو و اتوبوس استانبول

اپلیکیشن Moovit، راهنمای حمل و نقل عمومی، مسیریابی، نقشه مترو و اتوبوس استانبول

موویت Moovit یک برنامه رایگان برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی در استانبول و دیگر شهرها است. نقشه مترو استانبول، نقشه خطوط اتوبوس استانبول، نقشه متروبوس و سایر مسیرها را نیز می توانید با تفکیک ایستگاه ها در موویت مشاهده کنید.

برای جا به جایی در شهر با توجه هزینه بالای تاکسی استفاده از وسایل نقلیه عمومی با استانبول کارت میتواند در کاهش هزینه های سفر موثر باشد. اما این سوال همیشه ذهن توریست های ایرانی را مشغول کرده است. مثال برای رفتن به میدان تکسیم یا جای دیگر، کجا و اتوبوس شماره چند را باید سوار شوم؟

به جای جستجو برای یافتن تصاویر نقشه مترو و اتوبوس استانبول، می توانید به راحتی از اپلیکیشن Moovit استفاده کنید. موویت مسیرها را به همراه یک نقشه پویا از مترو و اتوبوس استانبول به شما نمایش می دهد و بدین صورت شما از یافتن نقشه و تصاویر آن بی نیاز می شوید.

4.4
711,586total 

وب سایت Moovit

دانلود اپلیکیشن از اپ استور و گوگل پلی

دانلود از اپ استور دانلود از گوگل پلی

 

با استفاده از موویت می توانید در هر نقطه از جهان که هستید به اطلاعات مرتبط با سیستم حمل و نقل مکان خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد به این نحو که شما تنها باید مقصد مورد نظرتان را در آن مشخص کنید تا نزدیک ترین مسیر حرکت از مکانی که در آن قرار دارید یا مکانی که می خواهید به عنوان مبداء مشخص کنید، در اختیارتان قرار گیرد. موویت به طور پیش فرض مسیرهای رفت و آمد مختلفی را بر مبنای انواع مختلف وسیله های حمل و نقل در اختیار شما می گذارد با این حال شما می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که تنها مسیرهای حرکتی نوع خاصی از وسایل حمل و نقل را در اختیار شما بگذارد.

در موویت شما تنها باید یک مسیر را انتخاب کنید تا برنامه روند حرکت از آن مسیر را در قالب دستورالعمل مرحله به مرحله یا یک فرآیند ناوبری زنده در اختیارتان بگذارد. این اپلیکیشن دقیقا به شما می گوید که کجا بروید و حتی زمانی که در حال نزدیک شدن به مقصدتان هستید، با دادن هشدار شما را مطلع می سازد تا مجبور نباشید که در طول کل مسیر به صفحه نمایش گوشی خود خیره شوید.

این برنامه جدول های زمانی اتوبوس ها و قطارها را نیز در اختیارتان می گذارد و علاوه بر این کاربر را قادر می سازد تا مقصدها و خطوط تردد مورد علاقه اش را ذخیره کند تا بتواند در آینده با سرعت بیشتری به جداول زمانی و مسیرهای مورد نظرش دسترسی داشته باشد. موویت به ویجت ها، نقش های آفلاین و اطلاعات حمل و نقل هزاران شهر از 80 کشور جهان نیز مجهز شده است. این نرم افزار تنها برنامه حمل و نقل است و یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید رایگان موجود در بازار محسوب می شود.

اپلیکیشن Moovit، راهنمای حمل و نقل عمومی، مسیریابی، نقشه مترو و اتوبوس استانبول

معرفی اپلیکیشن های کاربردی در ترکیه

اطلاعات بیشتر
نسخه کنونی: اندازه:
دفعات نصب:
با دستگاه متفاوت است با دستگاه متفاوت است
50,000,000+
ارائه‌کننده: نسخه Android مورد نیاز:
رتبه‌بندی محتوا
Moovit با دستگاه متفاوت است
دارای رتبه ۳ سال به بالا
مجوزها:
مکان-تلفن-عکسها و ویدئوها-حافظه-دوربین

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Otobüsüm Nerede

اپلیکیشن هوشمند «اتوبوس من کجاست؟»

اپلیکیشن هوشمند «اتوبوس من کجاست؟» اپلیکیشن هوشمند(اتوبوس من کجاست؟(Otobüsüm Nerede))، که حمل و نقل عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =