معرفی برندهای معروف پوشاک زنانه ترکیه

معرفی برندهای معروف پوشاک زنانه ترکیه

صنعت پوشاک در ترکیه، رقابت خود را به طور جدی با غول های تولید لباس در دنیا آغاز کرده و روز به روز عملکرد بهتری در طراحی و دوخت پوشاک و کیف و کفش خانواده ارائه می‌دهد. و در این پست سعی داریم برندهای معروف لباس مجلسی ترک را معرفی کنیم .

ترکیه همچنین در زمینه طراحی و تولید لباس مجلسی نیز به یک نام معتبر در منطقه تبدیل شده و به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات، عده‌ای ترجیح می‌دهند که صرفا به خاطر خرید لباس مجلسی یا لباس عروس از طراحان مطرح ترکیه، به این کشور سفر کنند. در این مقاله به معرفی برندهای معروف پوشاک زنانه ترکیه می پردازیم،با استانبول سرا همراه باشید.

برندهای معروف زنانه در ترکیه عبارتند از:

  • پوشاک Random
  • پوشاک Milla
  • پوشاک Fever
  • پوشاک Oxxo
  • پوشاک Y London

پوشاک Random
Random برای زنان شهری و مدرن ایجادشده است. برند مد زنانه‌ی ترک Random در سال 2005 باهدف قرار دادن روند ضروری در بخش پوشاک آماده برای زنان با تهیه‌ی پوشاک زنانه‌ی خود و فروش محصولات به مشتریان زن از طریق فروشگاه‌هایش تأسیس شد.

Milla
این برند مد زنانه توسط Trendyol ایجادشده است که به خاطر مجموعه‌ای گسترده با تغییرات پیوسته در محصولات مد از برندها و خرده ‌‌فروشان مختلف در مد به شرکتی پیش ‌‌رو در تجارت اینترنتی مد ترکی در ترکیه تبدیل شده است و تجارب به یاد ماندنی و لذت بخشی برای مشتریانش به ارمغان آورده است. مجموعه مد Milla محدود است و هر ماه با طراحی جدید نوسازی می‌شود تا علاقه‌ی مشتری را حفظ کند. در وب ‌‌سایت رسمی این برند نگاهی به تصاویر مجموعه Milla بی اندازید که موشکافانه، ظریف، زنانه و بی حد و حصر است.

فیور | Fever
با پوشاک فیور از قبیل لباس‌های زیبا، ژاکت بافتنی، کت، دامن، بلوز، ژاکت و لوازم جانبی مانند روسرى، شال، کلاه، دستکش و جواهرات آشنا شوید.

در باره‌ی فیور: برند پوشاک زنانه‌ی ترکی فیور در سال 1995 توسط طراح ترکی خاتون اوزبک (Hatun Özbek) در استانبول ترکیه ایجاد شد. فیور که بیشتر مشتریانش در تمام نقاط ترکیه از طریق عمده فروشی با آن در ارتباط هستند در سال 2002 اولین فروشگاه پوشاک فیور خود را در باکیرکوی (Bakırköy) استانبول افتتاح کرد و به دنبال آن در سال 2006 دومین فروشگاهش را در مرکز خرید باروتچواوغلو (Barutçuoğlu) افتتاح کرد که آن هم در استانبول واقع شده است.

Oxxo
Oxxo استانبول: برند پوشاک ترکی Oxxo برای زنان که در سال 1993 در ترکیه تأسیس شد، نخستین فروشگاه خود را در مرکز خرید گالریا افتتاح کرد که در آتاکوی (Ataköy) استانبول قرار دارد. امروزه، Oxxo مجموعه مد Oxxo خود را در فروشگاه آنلاین Oxxo خود و 22 فروشگاه لباس Oxxo عرضه می‌کند و محصولات آن در بیش از 180 نقطه‌ی فروش در خارج از کشور مانند سوئیس، لبنان، یونان، بلغارستان، رومانی، بوسنی و هرزگوین، کوزوو، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، اسپانیا، فرانسه، ایران، جمهورى چک و آلمان به فروش می‌‌‌رسد. این مجموعه برند ترکی شامل سبک‌های پوشاک شهری جدید و جوان از پیراهن، دامن، شلوارهای لی تا ژاکت و کت است. علاوه بر پوشاک، مجموعه‌ی Oxxo شامل کیف‌های زیبا، کفش‌های دوست ‌‌داشتنی و مجموعه‌ی بی‌نظیری از لوازم جانبی از قبیل جواهرات است.

Y London
با پوشاک برند مد استرالیائی Y London که توسط لی ییلدیریم (Lee Yildirim) ایجادشده است آشنا شوید. این مجموعه با پارچه‌ی ترکی و در ترکیه تولید شده است.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =