منطقه باکرکوی استانبول

منطقه باکرکوی استانبول

منطقه باکرکوی استانبول(Bakırköy district) در قسمت اروپایی استانبول ترکیه قرار دارد. جمعیت ساکن در محله باکرکوی، جزو مردم با شرایط اقتصادی متوسط و رو به بالا در ترکیه بشمار می آیند.

باکرکوی در مسیر یک بزرگراه قرار دارد و یک بیمارستان بزرگ و مراکز خرید متعدی از جمله مرکز خرید کاپاسیتی در آنجا بنا شده است‌.

 

 

منطقه باکرکوی استانبول از محله های معروف استانبول در کنار دریای مرمره است و منازل ساحلی با منظره دریا در آنجا براحتی قابل اجاره است.

فاصله محله باکرکوی تا فرودگاه آتاتورک با تاکسی تنها 10 دقیقه است بنابراین یکی از مناطق مناسب برای اقامت محسوب میشود.


محله باکرکوی استانبول یکی از محله های قدیمی شهر است البته این منطقه کاملا نو نوار شده است . سالهاست باکرکوی بخاطر مناظر زیبایش محلی برای سکونت اعیان بوده است.

باکرکوی یک منطقه مهم تجاری است. مراکز خرید، سینما، بارها و کافه زیادی در این محله وجود دارد. دسترسی به باکرکوی بسیار راحت است.

اتوبوس ها و کشتی های مسافری تندرو براحتی شما را به منطقه بی اوغلو (تکسیم) و قسمت آسیایی استانبول میرساند.

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

 

منطقه باکرکوی استانبول دارای فروشگاه های فانتزی و رستوران ها فانتزی بسیاری است. بسیاری از مردم محبوب و معروف ترکیه برای صرف غذا به رستوران های باکرکوی میروند.

از هتل های منطقه باکرکوی استانبول میتوان به هتل تایتانیک پورت استانبول و شرایتون اشاره کرد. منطقه باکرکوی استانبول منطقه ای است که نرخ اجناس بسیار مناسب است چون این منطقه خرید ترک ها میباشد.

در این منطقه توریست ها هم خرید میکنند اما به نسبت تعداد جمعیت ترک بیشتر می باشد و بنابراین قیمت ها مناسب میباشد و به همین دلیل یکی از قدیدمی ترین مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید کروسل در این محله قرار دارد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی منطقه باکرکوی استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟ مهم نیست که چه زمانی به شهر استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =