نمایشگاه بین المللی تجهیزات روشنایی و برق استانبول

نمایشگاه بین المللی تجهیزات روشنایی و برق استانبول

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات روشنایی و برق استانبول  (2019 IstanbulLight) در 27 الی 30 شهریور 1398 در مرکز نمایشگاهی استانبول(IFM) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات روشنایی و برق استانبول که با همکاری انجمن محصولات نورپردازی(AGID) و کمیته‌ی بین‌المللی نورپردازی ترکیه(ATMK) سازماندهی شده است، از ۸۰۰۰ تولیدکننده از ترکیه و همچنین خاورمیانه، آفریقا، اروپای شرقی، شبه جزیره‌ی بالکان، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولدووا، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و اوکراین استقبال می‌کند و همچنین بیش از ۲۵۰ غرفه دار با آخرین و جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

IstanbulLight یک پلت فرم بین‌المللی است که فرصت‌های شغلی جدید را بواسطه‌ی گرد هم آوردن برندهای اصیل و برندهای جدید و خریداران محصولات نورپردازی و وسایل الکتریکی بوجود می‌آورد. این نمایشگاه در کنار نمایش محصولات و خدمات، بخش مهم بحث و گفت و گو با سخنرانان خارجی و سهامداران در صنعت نورپردازی را نیز در بر می‌گیرد.

با شرکت در این نمایشگاه شما فرصت مصاحبه و گفت و گو با خریداران محلی و بین‌المللی برای بستن قرار داد همکاری، توسعه‌ی بخش صادرات شرکت خود و گسترش ارتباطات با مشتریان را خواهید داشت.

تاریخ برگزاری 27 الی 30 شهریور ماه 98 – (21- 18 سپتامبر 2019)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت صنعت نورپردازی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت  ifm.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =