چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

رستوران ژاپنی زوما در استانبول

رستوران ژاپنی زوما در استانبول

رستوران زوما در استانبول یکی از پدیده‌هایی است که نقطه اتصال ممتازی را میان فرهنگ‌ها و ذائقه‌های گردشگران با غذای ژاپنی پدید خواهد آورد. تور استانبول نه تنها به عنوان یک تور گردشگری، بلکه به عنوان دنیایی متفاوت از رنگ و فرهنگ و نژاد شناخته می‌شود. دنیایی که در آن می‌توان شاهد بیش‌ترین تنوع موجود در جهان بود.

این رستوران به عنوان یک رستوران ژاپنی در استانبول فعالیت می‌نماید و منوی غذایی آن، به طور کامل برگرفته از غذاهای ژاپنی است. سبک دیزاین و طراحی داخلی رستوران زوما در استانبول نیز برگرفته از طرح‌های موجود در کشور ژاپن بوده است و از این رو علاقه‌مندان به ژاپن می‌توانند سفر خود را به این مقصد منتهی نمایند.

سفر به ترکیه، سفر به دل فرهنگ‌های غذایی مختلف نیز خواهد بود. چرا که در این سفر می‌توان شاهد انواع رستوران‌ها با منوهای متنوع غذایی بود. رستوران‌هایی که انتخاب را برای گردشگران بسیار سخت خواهند نمود. رستوران زوما در استانبول سبکی ژاپنی را اجرایی می‌نماید و محتویات منوی آن نیز به طور کامل برگرفته از غذاهای ژاپنی است.

سفر به شهر استانبول در کنار تمامی جذابیت‌ها، تجربه‌ای متفاوت را در ذهن رقم خواهد زد. رستوران زوما در استانبول به عنوان ششمین رستوران برتر در حوزه کیفیت و سلامت در میان رستوران‌های استانبول انتخاب گردیده است و در دو شهر مهم دیگر جهان که هنگ‌کنگ و لندن می‌باشند، شعبات مشابهی دارد.

محل قرار گرفتن رستوران زوما در استانبول، محلی متفاوت می‌باشد که چشم اندازی منحصر به فرد را ایجاد نموده است. بارانداز یک ساختمان محل اصلی این رستوران بوده که تراسی با ویوی عالی را برای گردشگران مهیا ساخته است. نمایی زیبا از تنگه بسفر استانبول که می‌توان ساعت‌ها به تماشای آن نشست.

رستوران زوما در استانبول در محله استینی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی پارکی با همین نام می‌باشد.

منو غذا رستوران زوما در استانبول

رستوران زوما در استانبول، رستورانی به سبک ژاپنی می‌باشد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین غذاهای موجود در دل منو آن، غذاهای ژاپنی در استانبول هستند. ولیکن از آن جایی که این مکان محل ممتازی در حوزه گردشگری و توریست پذیری در تور استانبول به شمار می‌رود، می‌توان شاهد انواع غذاهای بین‌المللی در آن نیز بود.

 

آدرس İstinye Mahallesi Bayır Çıkmazı İstinye park No:461, 34460 Sarıyer, Turkey
تلفن 32 31 327 212 90+
ساعت کار
وب سایت zumarestaurant.com

نقشه و موقعیت جغرافیایی رستوران زوما در استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه دسر مگنولیا ترکیه با طعم باقلوا (آموزش تصویری)

طرز تهیه تصویری مگنولیا با طعم باقلوا دسر مگنولیا خوشمزه و مجلسی از دسرهای محبوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =