با بهترین هتل‌ های ۵ ستاره میدان تکسیم استانبول آشنا شوید!

با بهترین هتل‌ های ۵ ستاره میدان تکسیم استانبول آشنا شوید!

بهترین هتل‌ های ۵ ستاره میدان تکسیم استانبول

استانبول شهری است که همه را شیفته خودش می کند؛ خب این قضیه کاملا درست است. استانبول از آن دست مقصدهایی است که شما می توانید هیجان را در آن تجربه کنید، به دیدن آثار و بناهای تاریخی بروید، مساجد مختلفی را ببینید و هر سرگرمی دیگری که از یک مقصد سفر انتظار دارید را پیدا کنید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید، هتلی است که قرار است در آن اقامت داشته باشید. استانبول سرا در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌ های ۵ ستاره میدان تکسیم استانبول می پردازد، با ما همراه شوید تا اقامتی خاطره انگیز از تور استانبول برجای بگذارید.

بهترین هتل‌ های ۵ ستاره میدان تکسیم استانبول

۱- هتل 5 ستاره مارمارا تکسیم استانبول 

هتل مارمارا تکسیم استانبول(The Marmara Taksim) یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌ های استانبول در میدان تکسیم است این هتل ۵ ستاره رو به تنگه بسفر است و چشم اندازی به آب‌های بیکران دارد. همانطور که از تعداد ستاره‌های آن هتل مشخص است، مارمارا هر آنچه که از یک اقامت لوکس و متفاوت انتظار می‌رود را به با کیفیت‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تمام اتاق‌ها مجهز به تخت و مبلمان راحت، مینی‌بار، کمد، وای‌فای پر سرعت و تلوزیون (ماهواره‌دار) هستند.

این هتل سالن ورزشی مجهز، مرکز اسپا، استخر روباز و حمام ترکی هم دارد که فرصت ایده‌آلی برای دنج کردن و ماساژ گرفتن و رفع خستگی است. انواع رستوران‌های هتل مارمارا شامل رستوران توتی است که منوی بالا بلندی برای صبحانه، ناهار و شام دارد و همنیطور رستوران پانارومای هتل که از تراس آن می‌توانید به تماشای زیبایی‌های استانبول بنشینید و غذاهای لذیذ ترکی نوش جان کنید. اگر عاشق شکلات هستید، این هتل یکی از بهترین هتلهای استانبول در منطقه تکسیم است که انواع شکلات دست‌ساز را دارد. علاوه بر این شکلات‌های خوش‌طعم امکان سفارش انواع دسر و نوشیدنی در کافه لابی هم وجود دارد.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

۲- هتل 5 ستاره هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول (Hilton Istanbul Bosphorus) که یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای با میدان تکسیم فاصله دارد و رو به تنگه بسفر است یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت در استانبول است. امکانات هتل هیلتون آنقدر زیاد است که خودش به تنهایی یک مرکزی برای تفریح و دنج کردن است. اتاق‌های هتل یا رو به بسفر هستند یا رو باغ‌های سرسبز کوچک و بزرگی که داخل هتل است. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها از عناصر معماری سنتی ترکی و رنگ‌های ملایم استفاده شده است.

هتل ۶ کافه و رستوران دارد که در رستوران تراسی Bosphorous غذاهای محلی ترکی، غذاهای دریایی و گوشت گریل شده سرو می‌شود. کافه Veranda Bar&Terrace رو به باغ‌های سرسبز هتل است و انواع نوشیدنی در آن سرو می‌شود. رستوران Lalezar Meyhanesi همراه با پخش موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می‌کند و در منوی آن غذاهای ترکی خاص و متفاوت وجود دارد. رستوران هندی Dubb هم برای کسانی که به غذاهای تند و هندی علاقه دارند مناسب است و این رستوران برای کودکان منوی اختصاصی دارد.

هتل هیلتون استانبول

اگر به دنبال هتلهای میدان تکسیم استانبول هستید که امکانات ورزشی کاملی هم داشته باشد، این هتل یکی از بهترین گزینه‌های شماست؛ استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی مجهز و زمین تنیس و راکت‌بال همه آنچیزی است که یک ورزشکار در سفر استانبول به دنبال آن است. هتل مرکز سلامت و اسپا و حمام ترکی هم دارد.

۳- هتل 5 ستاره تایتانیک استانبول 

هتل تایتانیک داون‌تاون بی‌اوغلو(Titanic Downtown Beyoglu) یکی از مجهزترین هتل های استانبول در میدان تکسیم است. اتاق‌های دنج و مجهز به تمام امکانات لازم از جمله تخت و مبلمان، میز کار، تلوزیون مجهز به ماهواره، کمد و یخچال در اختیار مهمانان می‌گذارد. اگر اهل ورزش هستید و برایتان مهم است که در سفر از برنامه‌های ورزشی‌تان عقب نمانید می‌توانید روی سالن ورزشی مجهز هتل حساب کنید. استخر سر پوشیده و مرکز سلامت و اسپا برای گرفتن ماساژ هم در اختیار شماست. هتل مرکز تجاری هم دارد که بیشتر مناسب مهمانانی است که برای سفرهای کاری در این هتل اقامت دارند و فرصت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را ندارند. در هتل رستوران غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود.

ستاره تایتانیک استانبول 

۴- هتل ۵ ستاره الایت ورلد استانبول 

هتل الایت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) یکی از شیک‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تکسیم، هتل الایت ورلد استانبول است که تمام امکانات را به عالی‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل یک مرکز اسپا و سلامت تمام عیار دارد و همنیطور استخر و سالن بدن‌سازی.

هتل الایت ورلد استانبول

در رستوران Elite هتل انواع غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. در کافه Coffee Company که سبک کافه‌های ایتالیا را دارد می‌شود یک عصر دنج را گذراند. این کافه منوی بالا بلندی از انواع قهوه‌ها را دارد و پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست. اگر دلتان آب‌میوه‌های تازه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا و سالم و سبک می‌خواهد به Fit Bar هتل سر بزنید.

۵- هتل پنج ستاره دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul) که معماری و دکوراسیون مدرن و متفاوت هتل دیوان آن را به یکی از بی‌نظیرترین هتل های استانبول در میدان تکسیم تبدیل کرده است. از اقامت در اتاق‌های بزرگ و دنج که طراحی آن‌ها ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است لذت خواهید برد. بعد از گشت و گذار در استانبول می‌توانید در مرکز اسپای آن یک ماساژ حرفه‌ای بگیرید یا به حمام ترکی سر بزنید. هتل مرکز ورزشی بسیار مجهز هم دارد.

هتل دیوان استانبول

رستوران «دیوان لوکانتا» غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در رستوران ژاپنی «مارومی» می‌توانید غذاهای ژاپنی امتحان کنید. ترکیه به شیرینی‌ها و دسرهایش معروف است و در قنادی هتل انواع شیرینی‌ها، باقلواها و شکلات‌های لذیذ دست ساز فروخته می‌شود.

۶- هتل ۵ ستاره اینترکانتیننتال استانبول 

هتل اینترکانتیننتال استانبول(InterContinental Istanbul) یکی از هیجان انگیزترین هتل های میدان تکسیم استانبول است. یک پیاده روی یک ربعه با میدان تکسیم فاصله خواهید داشت. موقع رزرو اتاق هم دو انتخاب دارید که یا رو به میدان تکسیم هستند یا رو به بسفر. این هتل ۵ ستاره از تمام امکانات لوکس بهترینش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هتل اینترکانتیننتال استانبول

در رستوران تراسی Safran در حالی که به تماشای زیبایی‌ها بسفر نشسته‌اید و موسیقی زنده ترکی می‌شنوید، انواع غذاهای سنتی ترکی را نوش جان کنید. رستوران باغ Veranda غذاهای کشورهای مختلف را در باغ هتل سرو می‌کند. اگر عاشق شکلات و شیرینی‌جات هستید به قنادی هتل سر بزنید و تا دلتان می‌خواهد شکلات‌های دست‌ساز نوش جان کنید. دیگر امکانات این هتل شامل استخر روباز، اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی و حمام ترکی است.

۷- هتل ۵ ستاره پارما استانبول

هتل پارما استانبول (The Parma Hotel Taksim) چند قدم با شور و هیجان میدان تکسیم فاصله دارد. پارما از مجهزترین هتل های میدان تکسیم استانبول است. اتاق‌های این هتل آن‌قدر دنج و راحت و مجهز هستند که شاید کمتر مهمانی در این اتاق‌ها احساس غریبی بکند. صبحانه هتل هر روز در کافه و رستوران «پارما» به صورت بوفه سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. حمام ترکی و اتاق ماساژ به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. در طول اقامت امکانات ورزشی و رفاهی مثل استخر، سالن ورزشی مجهز، مرکز سلامت و اسپا در اختیار شماست.

هتل پارما استانبول

۸- هتل ۵ ستاره سی وی سی پارک بسفرس استانبول 

هتل سی‌وی‌سی پارک بسفرس استانبول (CVK Park Bosphorus) یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول است که این را در نگاه اول به بنای باشکوه هتل می‌توان متوجه شد. هتل CVK Park Bosphorus علاوه بر اتاق، سوئیت و آپارتمان هم دارد. سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها مانند اتاق‌ها مجهز به تمام امکانات اقامتی هستند.

هتل سی‌وی‌سی پارک بسفرس استانبو

هتل ۳ نوع رستوران مختلف دارد که انواع مختلفی از غذاها را را در منوی خود دارند. اگر دلتان کباب و غذاهای گوشتی می‌خواهد به رستوران Midd سر بزنید، اگر رو به بسفر می‌نشینید و و هوس غذاهای دریایی کرده‌اید به Mezze Mave بروید و اگر هم از طرفداران سوشی هستید لذیذترین نوع آن را در رستوران Hitode نوش جان کنید.

۹- هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul) یکی از بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول که اتفاقا برای سفرهای کاری هم گزینه بسیار مناسبی است، هتل گرند حایات استانبول است. این هتل علاوه بر سفرهای تفریحی مجهز به اتاق‌های جلسات مدرن و مجهز است. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تخت، مبلمان، تلوزیون، کمد، مینی‌بار و حمام‌های تمام مرمر با وان هستند و طراحی و رنگ ملایم اتاق‌ها حس آرامش‌شان را چندین برابر کرده است. اینترنت وای‌فای در تمام فضای هتل در دسترس است. در روزهای آفتابی مهمانان می‌توانند از باربکیو در کنار استخر روباز هتل لذت ببرند.

هتل گرند حیات استانبول

رستوران ۳۴ غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند و Mezzanine Lounge & Bar یک فضای دنج برای نوشیدن چای و قهوه و دنج کردن است. اگر هم به فضای کافه‌های کلاسیک انگلیسی علاقه دارید از Library Bar غافل نشوید. مثل دیگر هتل‌های ۵ ستاره، این هتل هم مرکز اسپا و سلامت و سالن بدن‌سازی دارد.

۱۰- هتل ۵ ستاره ریکسوس استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول (Rixos Pera Istanbul) یکی دیگر هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول است که در تجهیز و دکوراسیون اتاق‌ها استانداردها حتی از هتل ۵ ستاره هم فراتر رفته‌اند و اینجا همه چیز برای یک اقامت ایده‌آل فراهم است. برای رفع خستگی‌های زندگی روزمره و سر حال آمدن چه چیزی بهتر از گرفتن ماساژ حرفه‌ای در مرکز سلامت و اسپای هتل یا حمام‌های ترکی آن. اگر روی برنامه‌های ورزشی‌تان حساس هستید، با خیال راحت در سالن ورزشی مجهز هتل برنامه‌هایتان را دنبال کنید. هتل ۳ رستوران و کافه دارد. رستوران Samdan13 انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کند. کافه Chapelle تداعی کننده حال و هوای پاریس است و این فرصت را به شما می‌دهد که حال و هوای پاریس را در دل استانبول تجربه کنید.

هتل ریکسوس پرا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =